Fidan, ŞehmusErekmekçi, Mert2021-06-072021-06-072012-11Fidan, Ş., Erekmekçi, M. (2012). Oyunun tasarım platformları: oyunun eğitim ve kültüre etkisi. 1(1), ss. 851-861.2147-4877https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/313609https://hdl.handle.net/20.500.12402/3114Bu çalışma, bilgisayar oyunlarının, öğrencilerin bilişsel, duyuşsal ve psikomotor gelişimi üzerindeki etkisini belirlemek, bilgisayar oyunları ve oyun geliştirme platformlarının bir kısmının özellikleri hakkında görüş oluşturmak, öğretimde bilgisayar oyunları kullanımı konusuna ışık tutmaktadır. Ayrıca öğretimde bilgisayar kullanımının kültürel ve felsefi algılar üzerindeki etkileri incelenmiştir.This study sheds light on the effects of computer games on the cognitive, affective and psychomotor development of students, forming an opinion on the features of computer games and some of the game development platforms, and the use of computer games in teaching. In addition, the effects of computer use in teaching on cultural and philosophical perceptions were examined.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United StatesOyun Geliştirme PlatformlarıOyunÇocukGameKidGame Development PlatformsOyunun tasarım platformları: oyunun eğitim ve kültüre etkisiDesign platforms of game: impact of game on education and cultureArticle11851861