2 sonuçlar
Arama Sonuçları
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Öğe An analysis of sport managers' work stress levels in various variables(Horizon Research Publishing, 2018-12) Kılınç, Zühal; Dinçer, NevzatThis paper was conducted to measure the psychological and psychosomatic symptoms related with the sport managers’ work stress in public sector and federations. In this research, total 185 sport managers including 31 sport managers from the Central Organization of Sport General Directorate, 113 sport managers from the provincial organization, 41 sport managers from the Independent Sport Federations were included. The relevant managers were applied the work stress scale developed by Houso and Rizzo (1972). According to the results of the research, as sport managers get older, the averages of work stress seem to increase. In younger sport managers, the averages of work stress were found to be lower. When the participant sport managers’ education levels improve, their work stress points fall down. In the first period of service of sport managers, the averages of work stress were high, in next years they went down over time.Öğe Beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik meslek bilgisi dersleri ile alan bilgisi ders başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Batman Üniversitesi örneği)(Batman Üniversitesi, 2016) Işıkgöz, Mustafa Enes; Dinçer, Nevzat; Kılınç, ZühalBu çalışmanın amacı beden eğitimi öğretmen adaylarının alan bilgisi ders başarıları ile öğretmenlik meslek bilgisi ders başarıları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Çalışma kapsamında 2015–2016 öğretim yılı sonu Batman Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü 3. Sınıfında okuyan 38 erkek ve 25 kız olmak üzere toplam 63 öğrencinin alan bilgisi dersleri ile öğretmenlik meslek bilgisi dersleri dönem sonu başarı notları incelenmiştir. Çalışma sonucunda kız öğrencilerin öğretmenlik meslek bilgisi ile alan bilgisi derslerinde erkek öğrencilere göre başarı puanlarının daha yüksek olduğu görülmüştür. Ancak öğrencilerin öğretmenlik meslek bilgisi dersleri ile alan bilgisi dersleri başarı puanları arasında istatistiksel açıdan anlamlı bir ilişki saptanmamıştır.